Wysłany: Śro 23:57, 16 Lip 2008 |
|
|
Janek |
Administrator |
|
|
Dołączył: 22 Kwi 2008 |
Posty: 763 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Chełmno/Toruń Płeć: |
|
|
|
|
|
|
|
|
no i gitara |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
Wysłany: Czw 0:59, 17 Lip 2008 |
|
|
bati |
Klubowicz LKP |
|
|
Dołączył: 21 Maj 2008 |
Posty: 233 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Uniejów Płeć: |
|
|
|
|
|
|
|
|
brrrrrr bruuum brrrrr bruuum tak będzie brzmiał he he |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 7:57, 17 Lip 2008 |
|
|
jarjar82 |
Klubowicz LKP |
|
|
Dołączył: 28 Cze 2008 |
Posty: 259 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Bielsko-Biała Płeć: |
|
|
|
|
|
|
|
|
ja jestem tego zdania ze w tumor można zainwestować kiedy oryginalny jest juz na wykończeniu |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 11:50, 17 Lip 2008 |
|
|
bati |
Klubowicz LKP |
|
|
Dołączył: 21 Maj 2008 |
Posty: 233 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Uniejów Płeć: |
|
|
|
|
|
|
|
|
Jarjar też jestem takiego zdani ale jak podglądałem mój wydech to chyba szybko się nie wykończy więc alobo poczekam jak się wykończy albo zmienie a ten będzie leżał "zapasowy" |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 14:46, 17 Lip 2008 |
|
|
Radziu |
Klubowicz LKP |
|
|
Dołączył: 26 Maj 2008 |
Posty: 100 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: KALISZ Płeć: |
|
|
|
|
|
|
|
|
a jak ma się sprawa tłumików sportowych dedykowanych do diesla? bo różne opinie słyszałem i podobno w dieslu nie ma efektu przy zwykłym sportowym... więc jak to jest? może się orientujecie |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 15:46, 17 Lip 2008 |
|
|
jarjar82 |
Klubowicz LKP |
|
|
Dołączył: 28 Cze 2008 |
Posty: 259 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Bielsko-Biała Płeć: |
|
|
|
|
|
|
|
|
[link widoczny dla zalogowanych] tu jest kilka odpowiedzi na przewijające sie tematy tłumików...między innymi wzmianka o TD |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 17:48, 17 Lip 2008 |
|
|
Radziu |
Klubowicz LKP |
|
|
Dołączył: 26 Maj 2008 |
Posty: 100 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: KALISZ Płeć: |
|
|
|
|
|
|
|
|
tak, tylko ja mam SDI i ciekawe jakby to w tym wypadku wyglądało, trzeba będzie się szerzej rozglądnąć w tym temacie |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 9:26, 31 Lip 2008 |
|
|
jarjar82 |
Klubowicz LKP |
|
|
Dołączył: 28 Cze 2008 |
Posty: 259 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Bielsko-Biała Płeć: |
|
|
|
|
|
|
|
|
....MAM DYLEMAT I LICZE NA WASZE OPINIE ...KTORA KOńCóWKA Z PODANEGO NIżEJ LINKA NAJLEPIEJ PASUJE DO LUPASA...
[link widoczny dla zalogowanych] |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 9:52, 31 Lip 2008 |
|
|
Janek |
Administrator |
|
|
Dołączył: 22 Kwi 2008 |
Posty: 763 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Chełmno/Toruń Płeć: |
|
|
|
|
|
|
|
|
Nr. kat.: N1-70RS - tak jak już pisałem;) daj znac jak wybierzesz |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Janek dnia Czw 9:53, 31 Lip 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Wysłany: Czw 11:49, 31 Lip 2008 |
|
|
jarjar82 |
Klubowicz LKP |
|
|
Dołączył: 28 Cze 2008 |
Posty: 259 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Bielsko-Biała Płeć: |
|
|
|
|
|
|
|
|
Janek rozmawiam na GG z kolesiem z Ultera i ta końcówka jest o jeden FI mniejsza a to widać....wypadałoby większą chyba ta n90 rs |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|